tirsdag 5. desember 2017

Julekalender 5. desember

Hei hei!
Da var det min tur til å vise litt juleinspirasjon.
Jeg elsker tutorialer og hver gang når Ettrykk kommer, må jeg prøve meg på de nye som blir presentert der, og det samme ble det denne gangen.
Det var flere forslag til adventskalendere og jeg har prøvd meg på to - og viser den første her idag.

Den er laget for hånd, eske for eske, kledd med mønsterark og limt sammen som et juletre.
Veldig tidkrevende - men UTROLIG moro å lage!!

VÆRSÅGOD - her er min versjon:



Mønsterarka er alle fra den nye og tidligere julekolleksjoner fra Papirdesign.



Talla er stanset ut i gullkartong med en dies fra Memorybox som det er tomt for i butikken.
Vet ikke om det er mulig å få tak i den lenger heller...





Jeg har brukt sort bazill under og stanset ut med en sirkelpunch.



Jeg pyntet med forskjellig småstæsj som jeg hadde liggende, men tager hva man haver..
Den øverste eska er limt helt igjen.





Koselig å gi bort eller ha på bordet selv - som jeg har
Og det er faktisk plass til ganske mye i eskene, mer enn du tror.

Ønsker dere alle en kreativ adventstid og så sees vi plutselig..

Smil og klem, Synnøve

Pynt i massevis finner du HER



3 kommentarer:

  1. Så utrolig fantastisk julekalender :-) Masse jobb, denne må du kose deg med i mange år!

    SvarSlett
  2. Denne var jo bare helt utrolig flott :-)

    SvarSlett

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com