søndag 5. oktober 2014

Dilla på PL-kort:

Jeg elsker PL-kort, og syns de passer utrolig godt på layouter! De gir søte små beskjeder, som passer godt til foreskjellige bilder. Jeg liker mye tekst på sidene mine, og derfor passer de perfekt for meg!
Jeg vil vise dere et par sider som viser frem hvordan du kan gjøre det:

***************

Be your own kind of beautiful:




 *********************

 Crazy for you:



***************

Jeg håper dette kan være en inspirasjon til å få brukt enda flere av de fine kortene som kommer i nokså store pakker til tider;)

Happy høstscrapping,folkens!

 *******************************************************
Produkter jeg har brukt:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com