tirsdag 5. august 2014

Inspirasjon til å bruke Wycinanka


Jeg er så heldig at jeg har fått leke meg med noen av de flotte Wycinanka-produktene som ligger i nettbutikken.
 Det jeg liker aller best ved scrapping, er at man kan sette sitt helt egne preg på det man lager. Da er det også gøy med produkter man kan gjøre sin egen greie med. Jeg har tatt for meg en rekke produkter fra Wycinanka og lekt meg med farger og forskjellige medier.
 
1. PanPastel 



Utgangspunktet var dette "Snakkeboble-kortet" som jeg vil bruke på et bursdagskort.


Jeg fant frem et "Gratulerer"-stempel og stemplet dette på hele snakkeboblen med VersaMark.



Deretter fant jeg frem PanPastelfargene mine i forskjellig blåtoner.



Til slutt laget jeg noen hvite og blå stjerner med en stensil for å få et litt mer lekent utseende.



Slik ble det ferdige bursdagskortet. Kortet inni fikk litt av samme behandlingen med stempler og PanPastel.
Produkter som er brukt:
Wycinanka snakkeboble



2. Dylusions Ink Spray


Sola ble sprayet med gul Ink Spray fra Dylusions



"Sommertid" og "Verdens beste" har jeg latt få lov til å være som dem var. 




De små knappene er som herlige små sukkertøy. Perfekt til å pynte opp en PL-side!


"TippTopp-buttons" har June laget på bestilling fra meg!

Hele siden er pyntet med tape som du også finner i nettbutikken.

Produkter som er brukt:
Sukkertøyknapper

3. Crackle Paint


Kameraet har fått seg en omgang med Crackle Paint


 
Produkter som er brukt:

Ink spray - postbox red

4. Distress Stain


 
Produkter jeg har brukt:
 

Ta turen innom facbook siden vår får å holde følge med åpnings festen!
I dag er alle som handler med i trekning om disse flotte pakkene fra kort og godt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for en hyggelig kommentar! Ta gjerne kontakt med oss på mail scrappegarasjen@gmail.com